KARANLIĞIN TANELERİ

Sıradışı, şaşırtıcı, çarpıcı ve benzeri onlarca sıfatla anılan; büyük beğeniyle karşılanıp duygusal dalgalanmalar yaratan Amores Perros - Paramparça Aşklar Köpekler filmi üzerine estetik, teknik, sanatsal, siyasal, eleştirel 17 çeşitleme...

 * * *

“… Ne aşklar ne de köpekler yalnız bırakır insanı. Ta ki gaddar ve aptal bir insana inanmanın batıl bir inanç olduğunu fark edene kadar… Ve bu fark ediş öyle bir duygu yaratır ki ister bir aşk ol ister bir köpek, kirpiklerinden anılarına kadar bütün varlığınla sarsılırsın. Sarsıldıkça dökülür umutların. Umutlarının peşinden de sen dökülmeye başlarsın…”  (Hakan Günday)

“Arzu ölüme karşı durur, ölümde huzur, arzuda kargaşa vardır. İnsan derdidir. Suç, aşk ve köpek meselesi, sinema yoluyla derdinin üzerine düşünme vesilesidir.

"Şiddetin haritasını Meksika’dan başlayıp çiziyor Iñárritu, bütün haritalar gibi kanla. Hiçbir film bu denli derin kanamadı bana göre. Ölmediğin için oluyor bunlar, ölsen olmayacaklar. Ölmeden yapılan acılı bir otopsi gibi Paramparça Aşklar Köpekler, şiddetin otopsisi, şiddetin estetiği...” (Tarhan Gürhan)

karanlığın taneleri

(Tanıtım metni)

Gerçekedebiyat.com

ÖNCEKİ HABER

BENZER İÇERİKLER

YORUMLAR

Yorum Yaz

Kişisel bilgileriniz paylaşılmayacaktır. Yorumunuz onaylandıktan sonra adınız ve yorumunuz görüntülenecektir. (*)